11.05.2009

TBL Play-Off




Güncel olmadığının farkındayım ama sitenin tam açıldığı sıralara denk geldiği için arada kaynadı.Şimdi eşleşmeleri yazalım ve kısaca değerlendirmelerimizi yapalım.

Efes Pilsen - Darüşşafaka Cooper Tires (1-0)

Seri 1-0 başlayacak zaten,Efes Kerem'in de gelmesinden sonra iyice sıkıntıları kalkmış bir rakip olarak gözüküyor,ben Efes'e Fenerbahçe'den,belki Telekom'dan başka rakip olabileceğini sanmıyorum.Bu seri 3-0 geçilir,uzatmaya gerek yok.

Türk Telekom - Mersin BŞB (1-0)

Türk Telekom sezon içinde iki maçıda kazandı,seriye 1-0 önde giriyorlar. İnsan uzatmadan 3-0 diyemiyor bu seriye. Lofton var bir kere. Tek adamla maç kazanılmıyor tabiki fakat Mersin çok basit bir takım değil.Bir maçın başa baş geçip Mersin tarafında biteceğini ve serinin 3-1 sonuçlanacağını tahmin ediyorum..

Fenerbahçe Ülker - Antalya BŞB (1-0)

1-0 başlayan bir seri daha.. Orhun Ene'nin gidişinden sonra iyice gözüme garip gelmeye başladı Antalya. Belki buradaki takımların yanına yaklaşabilecek kapasitedeydiler ama olmadı,organizasyonlarına en çok güvendiğim takımlardan biri olan bu takım bana göre garip işler yaptı. Solomon'un dönüşüyle en ciddi eksiği kapatan Fenerbahçe seriyi 3-0 geçer.

Galatasaray Cafe Crown - Beşiktaş Cola Turka (0-0)

En çekişmeli geçecek seri bu seri olacak sanırım..Kağıt üzerinde Galatasaray'ın bu seriyi 3-1 falan geçmesi beklenir ancak o kadar kötü basketbol oynuyorlarki Beşiktaş'ın çok çok zorlayacağını düşünüyorum. Ayrıca Beşiktaş'ın her sene kadrosunu yeniden kurma sevdasından ne zaman vazgeçeceğini de merak ediyorum.
3-2 Galatasaray alır,zor olur..

1 yorum:

agopist dedi ki...

Efes muhtemelen play offlar boyunca İstanbul'da ve finalin ikinci maçına kadar da hep Ayhan Şahenk'te olacak. Ortam güzel.. Bekleriz..