22.05.2009

Nuggets avantajı eline geçirdi


Eren adlı ortağım;Lakers kaybettiği için bunalımlarda,gece pek bir rahatsız geldi sesi SMS'lerinden (evet ben SMS'den ses anlayabilen üstün bir canlıyım.)Malum maçı yazmak bize kaldı.Şaka bir yana Eren neredesin?Bu da şaka evet (ulan ne şakacı adamım,bir türlü giremedim konuya) kendisi bir süre derslerin verdiği etkiyle aramızda yok o yüzden yazıyorum(nihayet söyleyebildim diyeceğimi.)

Maça gelirsek (şükür kavuşturana) cidden bir çok şey gördüm,aslında hep söylüyordum ama...Hatta şimdi şöyle yapacağım peşin peşin söylüyorum;bu serinin incelemesinde söylediklerimi tekrarlayıp egomu tatmin edeceğim ve aynı zamanda "bak ben bunları bilmişim,ben çok fena basketbol uzmanıyım,dahisiyim" diyeceğim(Bu kadarda açık sözlü bir yazarım daha ne istiyorsunuz be hayret bir şey sizede yaranamıyoruz.)

Kobe'nin bir şekilde skor bulacağını söylemiştim,keza Melo'nun da.Ancak;Kobe için şöyle bir yorumda daha bulunmuştum -aslında Lakers için- Lakers onun extra oyunlarına bu seride muhtaç ve bu seride "ne kadar takım gibi oynamaya çalısırsa kaybedecekler" diye söyleyip,hatta takım oyunun daha çok sevdiğimi açıklayıp,ama bu seride bunun yürümeyeceğini söylemiştim (heh hatırladğınız dimi?) nitekim ilk maç ve ikinci maça bakarsak (özellikle son periyotta daha çok arıyor Kobe'yi Lakers,çünkü eller herkesin titriyor,özellikle diğer süper yıldız Gasol'ün) dediğim daha iyi anlayacaksınız.Birinde 32 birinde 40 atmış ne fark var derseniz,8 sayı diyebilirim en basitinden (ama sizde bu soruyu sorarak basite kaçtınız kabul edin)Anthony'nin "Kobe'nin keli"ne vurmasına rağmen attığı şutların tabiki hakkını veriyorum,son çeyrekte.Hatta beni gene yanlış anladınız,benim hak vermediğim 4. periyotta diğer Lakers oyuncularının -Brown dışında,onu ayrı yere koymak lazım- ne işe yaradığı?

Gasol konusuna gireceğim -Eren kızıyor ama olsun- Abim 17 sayı,17 ribant yapmış ancak asıl gerektiği yerde bir "süperyıldız" olarak sorumluluk alabilmiş mi,faullerini atmış mı,pota altında Kenyon'ı arkasına alıp pas istemiş mi?Buda bir sorun Gasol pas istesede bir şekilde top ona inmiyor belli bir süre garip adamda ribant alacağım diye debeleniyor,bak Eren burda Gasol'e hak verdim ama kim suçlu?

Bynum konusuna girip ne kendimi tekrarlamak,nede sizi sıkmak istemiyorum.Benim için çok fazla büyütülmüş 25-26 sına kadar süresi olan bir oyuncu Lakers taraftarınca,bence ortalamanın biraz üstünde bir uzun olacak (he bu laflarımı yerim,çok daha iyi olursa hiçde gocunmam o ayrı,gocunacağımı sandınız dimi,hayır)

Nuggets için az bir yer tabiki ayırmak istemiyorum ama onlara söyleyecek kelime bulamıyorum.Sezon içindeki başarılarını buralara yansıtmalarını,çok güvendiğim adam olan Melo'nun bu özgüvenini,çok sevdiğim bir oyuncu olan Billups'ın faul aldırmalarını,Martin'in ve diğer "çete" nin savaşmalırını hücumda extra katkılarını (Kleiza) atlamamak lazım.JR biraz diğer serilerdeki ve sezon sonundaki ritmini tutturursa cidden işi daha zor olacak Lakers'ın.

Bana kalırsa iki takımda birbirine denk güçte ve serinin avantajı eline geçse de Nuggets'ın kesin bir şey söylemek için çok erken diyor (hala okuyorsanız) ve ukalalıklarımı sadece espri olsun diye yaptığımı hatırlatarak cümlelerimi noktalıyorum.

Hiç yorum yok: