24.05.2009

Memento



Nadir izleyipte anlamadığım (ki 1 kere izleyip anlayan çıkmıyor genelde,ben rastlamadım en azından) anlamamaktan çok "böyle mi yani?" diye sorakakalaldığım (bak kekelemeye bile başladım) film,Memento.İnternet Sitesi de Otnemem,hani bir iki şey kaptınız dimi (evet tersten,hikaye gibi.)




Öyle çok sevdiğim bir tarzda değil,polisin suçsuz olduğunu anlamıştım,ancak o zamanlar bu filme birlikte bende de,Lenny gibi kısa süreli hafıza kaybı başlamıştı (şaka değil yahu vallahi ya da filmi izleyen herkes gibi öyle hissettmiştim bilemiyorum) şimdi de yazının sonuna bu filmin bir açıklamasını koyacağım hem sizin için,hem de filmi unuttuğum için.




Çok uğraş vermiş yazanlar cidden helal olsun hepsine,izinsiz paldür küldür koyuyoruz =) Kafamda en ufak bir soru işareti kalmadı(yoksa kaldı mı?) Herneyse,çok konuştum,hafızamı tekrar yitirmeden koyuyorum,baktıkça o saçma günleri hatırlamak adına.




Not:He bu arada yazıda da dediği gibi "izlemediysen filmi,okuma"...ya da oku şeytan bu,illaki dürter...


1 yorum:

Eren dedi ki...

Can ben anlamışım filmi :) ama sonunda inanmakla inanmamak arasında kaldım,inanmak zorundaydım,doğruymuş :) Ayrıca akıl hastanesinde cidden son karede karakterler yer değiştiriyor,tekrar izleyince farkettim bu 1 saniye sürüyor, nasıl tespittir bu,inanılmaz bir dikkat gerektirir,şuan şoklardayım..