24.05.2009

2 maç x (40+) = Lakers galibiyeti



Maçın hikayesi aslında bu yazdığımız gibi,denkleme gel.Nuggets&Karl her ne kadar saçma sapan hatalar yapmış olsa da -sanırım maçı izleyen herkes böyle düşünüyor- Kobe 35 ve üstüne her çıktığında,maçları Lakers alacaktır demiştim seri incelemesinde(evet farkındayım hep bunu yazıyorum ama yazmak zorundayım hikaye burda çünkü.)Bugün gene bu tezim kanıtlandı.Kobe 40'ın üzerine çıktı ve kazandılar[Siz varya yemin ederim çok çakalsınız,40'ın üstü 35'inde üstüdür] Birde çok eleştirdiğim Gasol'den 20 sayılık bir katkı geldi,amacı bu sayıyı bir 5 sayı daha arttırmaktır ki bu çok önemli,Kobe'nin daha az yorulmasını sağlamaktır amacı(Bu da kutsal kitapların herhangi birinden bir ayet gibi oldu.)Birde Ariza'dan bahsetmek gerekiyor neden Lakerların onu çok sevdiğini daha iyi anladım bugün gerçekten helal olsun dedirtti kendine,gene bir de top çaldı maçın sonunda (97-95 iken) Bu Karl ya seti çizemiyor ya da takımın konsantrasyonu yok bilemiyorum,ya da Ariza top çalma canavarı (bu da bi fikir,Dursun Version)

Nuggets'a gelirsek...Çok sevdiğim [kardeşim gibi seviyorum =)] JR Smith paşa iki maçında kaybedilmesinin sorumlularından biridir.Abicim sen napıyorsun?Kendine gel mal mal 3'lük atıp duruyorsun girse amenna.Tamam anladık atıyorsun,atıyordun ama her zaman atılmaz.Atamıyorsan,içeri girecesin.Napıcakmışsın,içeri girecekmişsin (bir an kendimi soyunma odasında zannettim.)Melo baba (devam) 2. çeyreğin hemen başında 18 oldun,8 kez faul çizgisine gittin zaten.İkinci yarı naptın abi sen?Kendine gel,deplasmanda bu kadar kötü oynamadın.Sorumluluk alacağın yerde sorumluluktan kaçma,küsme topa,Bak JR'a,hiç küsüyor mu =) Karl efendi [eski Türk insanları kocalarına efendi der,burda koca Karl ise ben ne oluyorum...Laaann öyle değlidi ] hocam bu maç sonunda JR niye Kobe'yi savunuyor?Sen savunması çok iyi değil diye normal sezonda ilk 5'te başlatmadığını hatırlatır,aklını başına devşirmeni temenni ederim.

Not:Hayır dinliyorum çok iyi konuşuyorsun soyunma odasında,ama seni konuşmacı diye almadılar ki takıma...

@Eren:Dün baya şikayet etmiş hakemlerden kendisi =) Bugün de çok basit düdükler çıktı,Lakers lehine.Bütün takım (Nuggets) faul sorunuyla karşılaştı.Lakers korunuyor demiyorum,daha önce dediğim gibi hakemler senelerdir kötü diyorum.

1 yorum:

Eren dedi ki...

ben cavs-orlando maçını izleyen bir basketbolsever olarak,hakem lafını lugatımdan kaldırdım. Dün lakers'a haksızlık edildi deseler bile eyvallah diyecek duruma geldim