6.06.2009

Rijkaard Galatasaray'da




İnanılmaz heyecanlıyım.Bir Teknik Direktör geldiğinde Galatasaray'a hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum.O kadar yorucuydu ki gün eve adımımı atamamıştım,saat 00:35'e kadar.PC'yi açtım,arkadaşlar "Rijkaard'ı aldınız olm" diyordu,ben şaka falan sandım."Fotomaç okuyup gelmeyin şuraya ya" dedim.Ama gerçekmiş kendimden utandım.Bizim vizyonumuzun gerçekten büyüdüğünü gösteriyor bu olay,bizimkisi hep büyüktü zırvalıklarına girmeyeceğim çünkü 2003-04'ten sonraki karmaşa herşeyi anlatıyor.


Umarım sabredilir,herhangi bir olası başarısızlıkta.Umarım bir senede ipi çekilmez.Uluç ve tayfası tarafından yıldırılmala dayanıklıdır,ve taraftar umarım kulak asmaz,aynı şekilde Polat'ta.Umarım Arda'yı kaptan ve orta sahanın ortasında "Türk İniesta" olarak görürüm.Ve umarım Barça'daki 6 yıllık oluşumun yarısı bize yansır.Futbol konuşmayı çok severim ama bu yazıyı uzatmak istemiyorum.Galatasaray kendi takımım olduğu ve çok mutlu olduğum içinde fazla objektif bakamayacağımı düşünüyorum.Ama hayal ediyorum da;iyi antrenmanlar,iyi taktikler,iyi gençlerin arkadan geleceğini bilmek...İyi yabancıların gelmesi için bir kapı olacağını,ligimizin daha kaliteli olacağını bilmek...Bana sonsuz bir haz verdi her şekilde bu olay.Hoşgeldin Rijkaard.

1 yorum:

TP dedi ki...

Ben arkadaşın kuacağına atlatım duyduğumda. Seni seviyorum Can