28.06.2009

Baba ben ünlü oldum..



Resimde en sağdaki Kobe Bryant t-shirt ü tutan şahıs ben oluyorum.LakersTR oluşumu içerisinde yaklaşık 2 senedir bulunan bendeniz, en sonunda gazeteye de çıkmayı başardı - çok iş başardım, bir tek bu kalmıştı - İşin şakası bir yana,ilk okuyuşta ''Bu ne yahu, bu kadar kısa olur mu ?'' gibi bir cümle çıksada ağzımdan, sonra tarafsız okuduğumda harika bir reklam olduğunu, çok güzel, zevkli bir söyleşi olduğunu düşünüyorum. Sitemizin ağır toplarından Şansal Abi - the mechanic- ve Cem the sheed - cemsheed -'in hiçbir cümlesinin bulunmaması beni biraz şaşırtsada, röportaja artık bir slogan haline gelen - kesinlikle espri tadında, dalga geçiyorum, kendini beğenmiş bu falan demeyin - cümlemle geçiyorum

Eren Tolga Onur “Türkiye’de Lakers düşmanı çok!” derken haklı olabilir mi?

Buyrun cevabı : http://www.milliyet.com.tr/Pazar/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&KategoriID=26&ArticleID=1111428&Date=28.06.2009&b=Turkiyede%20dogdular,%20Lakersli%20oldular&ver=65

8 yorum:

hilmydogan dedi ki...

olabilir

Eren dedi ki...

senin de yüreğine sağlık o zaman ikiz.

Sheed dedi ki...

soru retorik..

Eren dedi ki...

çok takılmamak lazım cem. ama kafada şüpheler var..

Sheed dedi ki...

ama cümle anıl çelebi'nin "türkiye'de 6 milyon lakers taraftarı var"ını yakalayabilir..

Eren dedi ki...

ahahahaha abi o sınıra yaklaşırsa ne mutlu.

eroltolstoy dedi ki...

Bence kesinlikle çok. bir kere lakers hep en zengin hanedan olduğu için kıskanılır. İkincisi mj ve bulls hegamonyası bittiği anda lakers hegamonyası yeniden başladığı için ve Türk nba yıldızları hiç bir zaman lakersa gitmediklerinden lakers ''fenerbahçe'' gibidir, seveni çok sever, nefret edeni de sayıca hep çoktur.

Conley Tiffany dedi ki...

Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.